Have a project in mind?

Let’s keep in touch

Condimentum placerat at elementum pretium. Neque vivamus tempor bibendum id. Sit volutpat hac dui id erat accumsan dignissim.

[fusion_form form_post_id=”1664″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]

We are very fortunate to work with these amazing partners

Our recent projects

Our recent projects

Diam integer turpis tristique integer tincidunt cursus dignissim. Euismod libero pellentesque et suspendisse posuere. Lorem quis nec nisl viverra ut velit imperdiet.

Latest articles about design

  • Met Salesforce Customer 360 wil Salesforce Nederland wil sales, marketing en service met elkaar integreren. Salesforce heeft Salesforce Customer 360 ontwikkeld. Zo bieden ze oplossingen voor de uitdagingen die nu spelen en bieden een sterk fundament voor de toekomst. Top 3 online CRM pakketten   Inhoud1 Wat is Salesforce Customer 360?2 Hoe creëer je een 360 graden klantoverzicht?3 Klantervaringen als uitgangspunt4 Solution Kits helpen je Wat is Salesforce Customer 360? Salesforce Customer 360 is een platform dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen contact te leggen met klanten door samenhangende activiteiten te bevorderen. Het verbetert de interne samenwerking door analyse, […]

  • E-mail is een essentieel onderdeel van de marketing van je bedrijf. Met een CRM systeem kun je gemakkelijk al je campagnes beheren. Daarnaast kun je een CRM systeem koppelen aan je e-mail marketing platform voor optimaal resultaat. Top 3 online CRM pakketten   Inhoud1 Wat is e-mailmarketing?1.1 E-mail marketing en het CRM systeem1.2 Het belang van het koppelen van je CRM systeem Wat is e-mailmarketing? E-mail wordt steeds meer ingezet als communicatiekanaal en vervangt tegenwoordig marketing via fysieke post. Het inzetten van e-mailmarketing zorgt op korte termijn voor toenemende inkomsten. Daarnaast is het goedkoop, eenvoudig aan te passen en kost […]

  • Hoe meer je weet over je leads en klanten, hoe klantgerichter je kunt werken. Daarom is een goed beheer van je klantgegevens heel erg belangrijk. Uit onderzoek van GetApp blijkt dat 42 procent van de Nederlandse MKB’s een CRM systeem gebruikt voor hun klantbeheer. Een CRM systeem neemt een bedrijf veel werk uit handen. Toch blijven er nog steeds uitdagingen bestaan. In dit artikel deel ik een aantal tips om deze uitdagingen aan te pakken. Top 3 online CRM pakketten   Inhoud1 Uitdagingen crm systeem1.1 Omnichannel CRM1.2 Rapportage en analyse1.3 Kwalificeren en prioriteren Uitdagingen crm systeem Ondanks het gebruik van […]